بسته
0 کالا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
محصولات
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    کرم مرطوب کننده اریکه

    0 تومان
    . آب رسان، مرطوب کننده و مغذی . نرم کننده و التیام بخش . محافظ پوست در برابر تبخیر آب . تقویت لایه دفاعی پوست . ایده آل برای استفاده زیر آرایش . مناسب پوست نرمال تا خشک

    برند: اریکه (Erikeh)

    کشور سازنده :ایران تحت لیسانس فرانسه

    ۵۰ میل

     

    ترکیبات موثر کرم مرطوب کننده و آبرسان صورت اریکه :

    آکواکسیل : آکواکسیل، ترکیب مرطوب کننده جدیدی است که با قدرت مرطوب کنندگی و بازسازی، باعث افزایش مقاومت پوست و افزایش توان مقابله آن با عوامل خارجی می شود. این ترکیب همچنین میزان هیدرولیپیدهای پوست را به میزان مطلوب اولیه بازگردانده و آنها را حفظ می کند. از دیگر نقش های  آکواکسیل، تقویت تولید سرامیدهاست که از مواد بنیادی تشکیل دهنده ساختار سلولی می باشند.

    ویتامین E : ویتامین E با مقاوم کردن قشر نازک هیدرولیپیدی، پوست را مقاوم کرده و رطوبت آن را حفظ می کند. خاصیت آنتی اکسیدانی و خاصیت ضد التهابی آن نیز به بهبود کیفیت پوست صورت کمک می کند. ویتامین E با جلوگیری از آزاد شدن برخی آنزیم ها یا میانجی های مسئول التهاب از بروز التهاب پیشگیری می کند.

    آلوئه ورا : آلوئه ورا بعنوان صبر زرد نیز نامیده می شود. این گیاه به علت داشتن خواص ضد میکروبی در درمان بسیاری از زخم ها، جراحت ها و سوختگی ها موثر است. بنابراین استفاده از این گیاه نه تنها در کرم های موضعی بلکه در کنترل بسیاری از بیماری ها و اختلالات پوستی نقش بسزایی دارد.

     

    روش مصرف: به دفعات مورد نیاز روی پوست تميز استفاده شود.