بسته
0 کالا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
محصولات
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    کرم ضد لک و روشن کننده قوی پیلاری

    507,100 تومان
    .درمان لک های ناشی از افزایش سن ،آفتاب،بارداری و مصرف داروهای هورمونی،بیماریهای پوستی،جای جوش،لیزر و پیلینگ جوان تر و روشن تر شدن ظاهر پوست .تسریع لایه برداری .محافظت پوست در برابر رادیکالهای آزاد

     برند:پیلاری(PILARY by alexis) تحت لیسانس اسپانیا

    حجم:۳۰ میل

    این محصول بی نظیـر کـه مناسب انواع پوست می باشد با برخورداری از هیدروکینون، آلفا آربوتین و فرم پایدار ویتامین C از فعالیت آنزیم تیروزیناز که عامل تولید ملانین می باشد ،جلوگیری کرده و ظاهری جوان تر، روشن تر و شاداب تر برای پوست به ارمغان می آورد.

     

    ویتامین C و AHA

    موجود در این کرم نیز با خواص لایه برداری ، آنتی اکسیدانی وروشن کنندگی به تقویت اثرات هیدروکینون کمک می کنند.پیگمانهای درخشان کننده پوست موجود در محصول موجب روشن شدن و تابش درخشندگی و یکنواخت کردن پوست می شود.

           مواد موثره: هیدروکینون،  

    AHA با منشا طبیعی ،ویتامینهای A و C ،رتینول میکرو کپسوله ،پیگمانهای درخشان کننده پوست، عصاره گریپ فروت و ...

    روش استفاده: شبها بعد از پاک کردن و تمیز کردن پوست لایه نازکی را بر روی قسمتهای مورد نظر قرار دهید بهتر است در شبهای اول استفاده، این کرم به مدت ۱ تا ۳ ساعت بر روی پوست بماند و سپس شسته شود و به تدریج این میزان بیشتر شده،به گونه ای که از شب تا صبح بر روی پوست بماند. حتما در طول روز از ضد آفتاب 50 SPF برای حفاظت از پوست استفاده شود.و تابش درخشندگی و یکنواخت کردن پوست می شود.