بسته
0 کالا
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
محصولات
    فیلترها
    Preferences
    جستجو

    کرم دور چشم سه کاره قوی لاکویینتا

    0 تومان
    . رطوبت رسانی پوست نازک و حساس دور چشم و کاهش خطوط ناشی از دهیدراته شدن پوست . کاهش چین و چروکهای ریز پوستی . تقویت سلولهای پوستی و لیفت ناحیه پوست دور چشم . کاهش حلقه های تیره دور چشم، پف ، آثار خستگی و استرس . ضد التهاب و قرمزی پوست .بهبود گردش خون مویرگی و محو سیاهی دور چشم طراوت بخش و شاداب کننده پوست با قابلیت روشن کنندگی

    برند لاکویینتا (La quinta)

    ساخت کشور سوییس

    ۱۵ میل

     

    کمپلکس تخصصی جوانسازی دور چشم حاوی عصاره سنتلا آسیاتیکا و کرنبری،عصاره سنتلا آسیاتیکا به دلیل داشتن ترپوئید و ساپوتین خاصیت ضدالتهابی داشته و در درمان جای زخم و سوختگی به کار می رود. این عصاره دارای قابلیت تحریک ساخت کلاژن به میزان قابل توجهی میباشد که در نتیجه این عمل پوست قابلیت ارتجاعی خود را حفظ و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.

    عصاره سنتلا آسیاتیکا موجب تکثیر سلولی و آبرسانی به پوست شده و ضد التهاب و قرمزی میباشد و هم چنین موجب بهبود چین و چروک و تیرگی دور چشم میشود. از طرفی عصاره کرنبری موجود در این فرآورده باعث تقویت عروق کاهش تیرگی و پف دور چشم میشود و پوست را بازسازی و آبرسانی میکند کرنبری سرشار از آنتی اکسیدانهایی است که از طریق تامین الکترونهای از دست رفته با رادیکالهای آزاد مبارزه کرده و فرآیند پیری پوست را به تعویق می اندزد.

     

    روش مصرف:

    صبح و شب با حرکات ضربه ای روی پوست اطراف چشم بمالید تا جذب شود.